sunnuntai 4. elokuuta 2013

Minialbumi Anun Putiikkien DT-työnä

Anun Putiikkien DT-paketti tuli minulle jo aikoja sitten, mutta vasta nyt olen saanut sen käsittelyyn.

Anteeksi Anu ja muu DT-porukka, että olen ollut näin hidas.
Tavallinen arki perheessä ja perheen ympärillä häiritsee välillä suuresti harrastuksia :)

Mutta asiaan.
Sain omana DT-pakettinani Echo Parkin  For the record Documented-pakkauksen. Pakkauksessa on skräppipapereita ja 2 kpl tarra-arkkeja, joissa on kirjaimia, numeroita, kuvioita, tekstejä jne.

Alkuperäinen ajatus oli tehdä pakkauksesta miehille ja pojille sopivia kortteja, mutta toisin kävi :)









Sain sitten käsiini uusimman Inzpira-lehden numeron, jossa oli jälleen kerran upeita töitä. Ja niinhän siinä kävi, että ihastuin erääseen mini-albumiin niin paljon, että oli kerta kaikkiaan pakko tehdä mallista oma versio.
Aluksi olin tekemässä tätä albumia ihan eri papereista kuin näistä DT-paketin papereista. Ongelmaksi muodostui kuitenkin se, että minulla ei ollut riittävästi  yhteensopivia papereita omasta takaa.

Albumi vaati kohtuullisen paljon työtä, mutta sitä mukaa kuin edistyin,nautin tekemisestä.




Minialbumin suljinmekanismi tuotti minulle ensin aika tavalla tuskaa, mutta sitten muistin että minulla on tuunaamista varten hankittu rasia,jossa on juuri oikea lukkomekanismi, Tuumasin, että rasia toimii hyvin ilman lukkoakin, mutta minialbumi ei; niinpä ruuvasin lukon irti ja siirsin sen albumiin :)


Albumin selkämykseen laitoin lomamatkalta löytyneen Gorjuss-sarjan metallikehyksen.


Minialbumin sivut ovat avonaisia taskuja ,joihin voi halutessaan laittaa tagin.
Ellei tageja halua käyttää, on sivut helppo liimata kaksipuolisella teipillä kiinni.











En vielä laittanut tähän minialbumiin kuvia, koska on hyvinkin mahdollista, että tämä albumi päätyy ystävälle lahjaksi myöhemmin tänä vuonna; eikä minulla ole vielä niitä kuvia teetettyinä, joita tähän aion laittaa :)


Tarvikelista:

Anun Putiikeista

For the record Documented-pakkaus, 12" x 12"
kaksipuolinen teippi
Distress Ink-muste, Vintage Photo

Omat varastot

Chipboard (vahva kartonki)
Gorjuss-metallikehys
lukkomekanismi
kukat
nauha
yksivärinen kartonki
puolihelmet
leveä kaksipuolinen teippi
helminauha


Ihanaa elokuun jatkoa  toivottaa


Ritva Vihreästä Talosta




3 kommenttia:

  1. Aivan ihana albumi ja erityisesti tuo malli!

    VastaaPoista
  2. Voi kuinka upea!! Minä olen ihan koukussa minialbumeihin, mutta kummasti niihin sitä aikaa uppoaa... Sinä olet kyllä tehnyt todella upean albumin, tykkään :)

    VastaaPoista